söndag 1 september 2013

Hej då Indien!

Nu är äventyret över för den här gången. Jag har precis packar ihop ryggsäcken och alla mina prylar för sista gången för den här gången. Det känns vemodigt precis som förväntat men nu är det dags att åka hem till lilla landet lagom och se om jag kommer ihåg hur man beter sig där. Försökte öva lite nu på morgonen genom att gå med mina väskor alla 500 metrarna till tunnelbanan istället för att ta en rickshaw. Till följd av det är jag nu helt genomsvettig och ännu mindre sugen på att åka hem. Typiskt!

Landar i alla fall på Bromma i eftermiddag. Då blir det raka spåret hem till Rosta och fullt fokus på att komma iordning så att jag kan börja skolan igen imorgon. Nästa uppdatering blir med bilder och några avslutande ord från svensk mark. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar