torsdag 8 mars 2012

Lyckligt lottad

Idag har jag suttit och kollat igenom bilder från det gångna året. Jag försöker välja vilka som ska framkallas. Jag kan konstatera att tiden från förra våren och fram till idag har varit den bästa i mitt liv. Det började med en studieresa då jag fick återse mitt älskade klubban, skivor, alla förberedelser inför studenten och själva studentdagen. Fortsatte med midsommar och två toppenhärliga minisemestrar till Göteborg och Gotland. Efter det började det stora äventyret USA med bilder på allt från orienteringen till mina charmiga värdbarn och alla deras hyss, amerikanska högtider, New York weekends, nya vänner, Starbuckshäng och shoppingfynd. Efter det följer bilderna som gestaltar den nyligen genomförda weekenden i London och min avgudade systerdotter Tyra och hennes stolta föräldrar. Alla dessa upplevelser, platser och människor har lärt mig så mycket. De har bjudit på mycket skratt men även lite tårar. Jag är glad och tacksam för att jag har fått göra allt detta och hoppas att mina framtida år kommer bli minst lika bra!

Sommarbild från Gotland

Min första vän i USA

Troget resesällskap i vått och torrt

Svenska tjejer som förgyllde vardagen på andra sidan Atlanten

Nyblivna och stolta föräldrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar