torsdag 8 mars 2012

Upp upp och iväg

Efter lite (läs mycket) funderande och velande är det nu bestämt: JAG SKA TILL AUSTRALIEN!!! Den tredje april bär det av och jag blir borta på obestämd tid. Australien har alltid varit ett drömresemål för mig så det känns kanon att jag fick tillfället att åka dit redan. Sen jag kom hem från USA har jag jobbat som en galning i hemtjänsten. Där trivs jag grymt bra men känner ändå att jag skulle kunna ta vara på tiden bättre. Därför ska jag nu leva gott, jobba lite när andan faller på och resa runt i landet down under. Hela grejen är rätt random och väldigt spontan för att vara mig men tror det kommer bli FETT BRA. Med mig har jag min väldigt nyfunna vän Tina. Vi träffades genom en "kontaktannons" som jag lag upp på ett reseforum. Efter lite mailkontakt var vi på dejt och bestämde oss för att ge oss in i detta äventyr tillsammans. Igår bokade vi flygbiljetterna och nu känner vi oss grymt tuffa. Jag tycker det ska bli väldigt spännande att se hur det här äventyret kommer gå, hur länge det varar och vart det slutar. Den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar