måndag 16 februari 2015

Tjuvade bilder


När min egen kamera sviker mig är det bra att jag har vänner med både bättre kameror och mer tålamod för fotografering. Dom här bilderna snodde jag från Chris. Först är det några på mig (så att ni inte glömmer bort hur jag ser ut...!) och sen några på djurlivet i Pantanal och lite annat smått och gått.
Inkaleden. Man känner sig liten när man sitter och spanar ut över bergen 


Mer berg att spana på

Uppe på ett av bergen på the W trek
Iguazufallen

På båtutflykt i Ushuaia
                                                     

Spindel vid sidan av gångvägen

Små odjur som gjorde sitt bästa för att sno åt sig turisternas matsäckar vid Iguazu

Iguazu

Tucan bakom lås och bom i fågelparken

Också tucan men av en annan sort

Papegoja

Hittade en fjärilskompis

Blue lake cave

Capybaror i Pantanal

Antoine hittade en hästkompis

Kajman

Papegojor

Tucan

Fina moln i solnedgången

Falk

Fågelspindel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar