fredag 27 februari 2015

Snart bär det av hemåt igen

Dagarna bara rusar förbi och det har redan gått en vecka sedan jag anlände hit till Colombia. Har funderat lite fram och tillbaka på hur och var resten av min resa ska spenderas. Efter lite velande har jag nu kommit fram till att jag trivs så bra här och att det finns så mycket att se så att jag helt enkelt bör spendera mina fem resterande veckor i Colombia. Skippar därmed att flyga upp till Honduras och dykningen där och sparar också ganska många kronor på det. Bokade mitt flyg idag och det går från Panama City den 30e mars. Det känns att det börjar närma sig hemfärd nu och mina tankar handlar allt mer om hur mitt liv kommer se ut hemma i Uppsala de närmaste veckorna. Anledningen till att jag faktiskt är pepp på att åka hem den här gången är att det finns en liten hundvalp som väntar på mig. Går allt som det ska så hämtar jag hem honom bara ett par dagar efter att jag kommit hem. Har väntat på det här i flera år så det ska bli så roligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar