onsdag 21 januari 2015

Drive Days

Tisdag 20/1 kl. 14.30

När det kommer till långa resor har jag en stor fördel jämfört med många andra resenärer. Blir jag trött på att läsa/blogga/lyssna på musik/spela kort lutar jag bara huvudet tillbaka och sover en timme eller två. Det kan jag göra många gånger per dag och ändå sova gott hela natten igenom. Något ska man ju vara bra på och just det är min grej. Nu är vi på resdag 3 av fyra innan vi får en dags paus. Vägen är spikrak och landskapet är helt platt med låga torra buskar så att kolla ut genom fönstret är inte heller mycket till underhållning. En positiv grej är dock att varje gång vi stannar för toalettbesök är det lite varmare ute. Idag är första gången sen i julas som jag har shorts på mig till exempel och det är hur skönt som helst. Det går åt rätt håll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar