måndag 2 mars 2015

Laddade batterier

Kan inte minnas när jag senast hade så många slappardagar i rad. Det var definitivt inte på den här resan. Efter tre dagar på stranden i Palomino har vi varit två dagar uppe i bergen i Minca. Har varit och tittat och badat i två olika vattenfall men i övrigt gjort stort sett ingenting alls förutom att slappa i hängmattor och läsa böcker. Det hela var väldigt avslappnande och jag är nu så redo som jag kan bli för vandringen till Den Förlorade Staden. Ska nämligen ut och hika igen med start imorgon bitti. Den här gången är det fem dagars vandring genom djungeln som gäller med målet att hitta det som kallas för den förlorade staden. Alla jag har pratat med som har gjort det säger att det är en helt fantastisk vandringsled så jag ser fram emot det. Om jag inte blir uppäten av myggor eller går vilse i djungeln kommer det en rapport om hur det var upp här inom en snar framtid.

Och så lite bilder
Emma och Laura på stranden

Hur man tar sig från A till B i Palomino

Hyddan vi bodde i på Rancho Relaxo

Tubingen

Synd på en så fin strand att det inte går att bada

Solnedgång på stranden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar