torsdag 2 augusti 2012

Jag har ägnat mina två dagar här i Kuta åt att gå omkring och titta på folklivet och njuta av solen på stranden. Skillnaden mot NZ är ganska enorm så det tog ett tag för mig att vänja mig vid den dåliga luften och det ständiga bullret.  Två dagar här var ganska lagom och nu ser jag fram emot nästa äventyr som är den pyttelilla än Gili Trawangan där jag förhoppningsvis ska ta mitt dykcert. Åker buss/båt dit imorgon bitti. Tror inte att det blir nån uppdatering därifrån. Det finns inte ens bilar på ön så har svårt att tänka mig att dom bjuder på WiFi. Ni får tåla er tills jag kommer tillbaka till Bali igen i mitten på nästa vecka.
Kuta Beach. Under förmiddagen täcktes himlen av bulliga moln. Det var nog tur för mig och min bleknande hy.

Taaadaaam! Ännu en solnedgång


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar