torsdag 23 augusti 2012

Tack och hej!

Ser att det är lite folk som har varit inne här och kikat de senaste dagarna trots att jag har varit hemma i mer än en vecka nu. Det här är ju en reseblogg och tyvärr för er, och för mig också, så är den enda resan jag kommer göra på ett bra tag framöver den mellan kantorsgatan och Ultuna.

Den här resan har överträffat alla förväntningar. Jag har haft det hur bra som helst och sett och gjort mer än jag någonsin hade vågat hoppas på. För att inte tala om alla fantastiska, underbara och märkliga människor jag har träffat och lärt känna.  Men nu är som sagt det roliga slut och bloggen kommer därmed att gå i ide fram tills nästa äventyr börjar.

Jag vet att ni gillar mina bilder ;) Tänkte läga upp ett par stycken på undertecknad som avslutning men kunde inte välja (har ju samlat på mig en hel del att välja bland!) så det blev ett helt gäng.
Byron Bay
Brisbane

En buss
Little Lagoon
Karijini National Park
Karijini National Park

Queenstown

Queenstown
Coffs Harbour
Gili Trawangan

Sydney

Coffs Harbour
Queenstown
Queenstown

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar