måndag 30 mars 2015

Nu kommer jag hem!

Klockan är sex på morgonen, jag har spenderat natten på en överfull buss och det är flera timmar kvar tills incheckningen till min flight öppnar. Livet har varit bättre får jag erkänna... Men det är okej för imorgon får jag sova i min egen säng i mitt egna rum hemma i Rosta. Dessutom får jag äta riktig mat som mamma har lagat och pussa så mycket jag vill på Ture. Tror aldrig att jag har varit så här taggad på att åka hem någon gång förut. Det har förstås även väldigt mycket att göra ned att jag for hämta hem min lille Diez på onsdag också. Uppfödaren skickar bilder till mig då och då och han växer fort som tusan. Bäst jag skyndar mig dit innan han är helt fullvuxen tror jag...

Flyger härifrån Panama City viaDominikanska  republiken till Frankfurt och sen hem till Arlanda. Landar om 24 timmar och kommer garanterat sova bort det mesta av den tiden. Får se om jag slänger upp ett inlägg till här när jag är uttråkad i Frankfurt kanske. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar