söndag 8 april 2012

Dag 4

Lite sliten idag. Igar var vi pa vag i sang vid tio-tiden eftersom vi var jetlaggade och bara ville sova. Men vara roommates hade forfest i vart rum sa vi kunde inte somna forrs an dom gick vidare ut pa krogen strax fore ett. Drygt! Det blev en ordentlig sovmorgon idag istallet. Nu sitter vi inne pa en resebyra dar man far lana dator och letar efter ett nytt hostel till imorn. Vi tanker prova att bo pa Bondi Beach nagra dar. Far se vad vi tycker om det.

Vi akte en farja till en beach som heter Manly igar. Stortfin. Lang och med supermjuk sand. Problemet var bara att det var sandstorm dar. Det blaste ratt mycket och efter en knapp timme dar var det sand overallt. Jag hade sand i oronen, harbotten och bikinitrosorna sa vi bestamde oss for att det rackte med beachhang for den dagen.

Vadret ar fortsatt harligt. Idag ar det ett tunnt molnlager pa himlen men det ar varmt anda. Nastan bara bra tycker jag och min solskadade hud. Trodde att jag hade klarat mig fran att branna mig mer men sag nar jag borstade tanderna imorse att jag ar helt rod i harbotten dar jag brukar ha benan. Hur fan lyckas man med det liksom?

Bilderna ligger fortfarande kvar pa datorn som ar pa hostlet. Lovar att det kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar