måndag 2 april 2012

Ser ni att jag har fixat en ny design nu? Och jag gjorde det alldeles själv dessutom! Det är i och för sig en sån där färdig mall som man bara klickar på för att välja men det behöver vi ju inte prata om...

Packningen går ganska bra om jag får säga det själv. Har fått ner det mesta i min fina blåa ryggsäck och ska packa det sista idag. Sen ska jag inte till stan en sväng senare för att inhandla det sista och växla pengar.

Jobbade mitt sista jobbpass igår också. Skönt och sorgligt på samma gång. Jag kommer att sakna mina gamlingar men jag har lovat att jag kommer tillbaka i höst och visar upp brännan. Nu ska jag gå och vika lite tvätt tror jag. Nästa gång jag skriver är jag nog framme!!
Inspirationsbild. Ungefär såhär har jag tänkt mig att det ska se ut där nere mest hela tiden

2 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande att det är så nära nu! Trevlig resa! :-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Kan säga att jag blir så avundsjuk om det ser ut som på bilden (och det gör det säkert!) haha :) Ha det toppen nu! Hoppas du kan blogga lite när du landat KRAM<3

    SvaraRadera