onsdag 25 april 2012

Var är Robert när man behöver honom??

Tina och jag håller på att göra en dokumentär över vår resa och spelar in videoklipp nästan varje dag. Vissa blir lite mer underhållande än andra och dessa har jag försökt ladda upp här utan resultat. Man kan ju bli ledsen för mindre så om det är någon som vet hur man laddar upp videor på blogger är det bara att hojta till. Det är inte nog med det eländet för i ungefär två timmars tid har jag suttit i telefon och på internetbanken och försökt överföra pengar till mitt australiensiska konto. Både telefon- och internetbanken krånglar och allting går jäääävligt långsamt.

Sammanfattningsvis kan jag konstatera att tekniken och jag inte kommer så bra överens just nu och av ren uttråkning bloggar jag som bara den.

PS Imorn packar vi återigen ihop våra väskor och drar vidare mot Brisbane så å ska vi leva storstadsliv i några dagar. Det passar bra för vädret ska tydligen inte vara det bästa.

2 kommentarer:

  1. Usch teknik alltså.. Försöker fixa min deklaration men inget funkar ju.. Äh. Vi skippar vuxenlivet och går direkt på pensionen tycker jag!!! En villa i teneriffa, lite drinkar, golf och äventyr ;)

    Många kramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Jag är hemma såklart var skulle jag annars vara? :)

    SvaraRadera