onsdag 25 april 2012

Just an other day in paradise

Rakel undrar om jag skjuter upp att tvätta håret in i det längsta och det är klart jag gör. Att duscha är en sysselsättning som jag aldrig har njutit speciellt mycket av och när man måste göra det iklädd flip-flops för att golvet i badrummet är för äckligt för att stå på blir det inte ett dugg roligare. Vi har dock konstaterat att backpackerlivet inte är lika påfrestande som vi var rädda att det skulle vara. Vi behåller skorna på i duschen av ren automatik nuförtiden och klagar inte på att äta bönor  på burk varje dag. Man kan vänja sig vid det mesta helt enkelt!

Annars då? Jo vi var ute igår. Det softa med det här livet är att man inte behöver vänta till helgen utan det finns alltid någon annan som ska ut vilken dag i veckan det än är. Tyvärr hade vi inte så roligt igår. De flesta ställen stängde tidigt eftersom det är en nationell helgdag idag och vi hamnade på ett ställe som inte var så kul med människor som inte heller var så kul så det blev en omedelbar hemgång.

Bjuder på lite bilder från Dreamworld
Visst har jag blivit lite brun i alla fall?

Hemma har dom en hage med getter som man får klappa på i djurparkerna. Här har dom en med kängurur

Blev lite kär i koalorna. En sån vill man ju ha hemma och gosa med



2 kommentarer:

  1. Roligt att se bilder på hur ni har det! Tyra och jag följer med bloggen med spänning från soffan. ;-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Klart du har blivit brun! ;) härligt allt låter med utgångar och koalor och kängurur och allt vad det kan vara! :D

    SvaraRadera