fredag 6 april 2012

Vi lever

Jag skrev ett fint litet blogginlagg i Word imorse som jag tankte lagga upp har sen nar jag hittade internet. Men saklart har jag inte det med mig nu nar jag har hittat internet. Bra dar. Ar i alla fall framme i Sydney nu sen ungefar ett dygn tillbaka. Idag har Tina och jag knallat omkring i The Botanical Garden och i hamnen. Det ar varmare an vad jag hade forvantat mig. Jag har haft shorts och linne pa mig och det var sa jakla harligt! Vi har bland annat tittat pa operahuset och bron sa nu kan vi bocka av det pa listan. Jag var ganska duktig pa att smorja in mig med solkram men glomde att gora det pa halsen och i urringningen sa dar ar jag saklart kraftfargad nu. Inte sa jattesnyggt kanske. Nu har vi varit ute och kakat thaimat i varsta partykvarteret jag nagonsin har sett. Det ar bara en liten bit fran varat hotell och har kan man fa se det mesta har vi forstatt. Men vi kanner oss inte riktigt i form for sant an. Jag kanner mig inte sa jetlaggad men att vara ute i solen hala dagen tar pa krafterna det med sa vi ska hem och sova inom en snar framtid.

Imorn tankte vi shoppa lite. Jag lider exempelvis av akut brist pa ett par flip-flops sa det ska jag se till att inhandla.

Bilder kommer!

1 kommentar:

  1. Låter härligt, idag var det snöstorm här...! Vill se bilder! :)
    Haha vad typiskt att bränna sig på första dagen :/ ;)

    Kraaam!

    SvaraRadera