tisdag 3 juli 2012

Wellington

Sitter på bibloiteket i Wellington och snor deras (jättesnabba!) internet. Som den äkta nörd jag är tycker jag att det är jättemysigt att vara på ett bibliotek igen. Det är någonting med stämningen som attraherar mig. Imorgon lämnar jag Wellington och nordön. Det är dags att se vad sydön har att erbjuda. Ryktet säger att den ska vara ännu bättre än nordön. Jag har svårt att föreställa mig hur någonting skulle kunna toppa  detta men om ni återkommer om några dagar så ska jag lämna ett omdöme.

Fick tag på några bilder på mig från Waitomo:
På väg nedför ett underjordiskt vattenfall. Lite proffsig ser jag väl ut i alla fall?

Nej jag har inte fastnat. Det var bara lite trångt i just den där passagen. Tur att jag inte har anlag för klaustrofobi för det är 80 meter av solid sten över mitt huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar