söndag 23 juni 2013

Dripp dropp

Nu fick jag för att jag satt och var så himla nöjd med vädret häromdagen. Idag har det hällregnat oavbrutet sen vi vaknade. Vår plan var att lägga oss och jobba på brännan vid poolen idag men det blev ju såklart inte nått med den saken. Jag tog en långpromenad längs floden istället. Brydde mig inte ens om att försöka motarbeta regnet utan lämnade mobilen och kameran hemma och gick i t-shirt och shorts bara. Blev extremt blöt såklart och laoarna tyckte nog jag var bra konstig men det var faktiskt rätt skönt. Slapp ju iaf svettas för en gångs skull!

Efter lunch var vi och fick varsin massage. Jag tog en helkropps- och Tona en fotmassage. Det var jätteskönt men jag förstår inte att tina självmant valde att få fötterna knådade i en hel timme. Själv är jag så kittlig att jag knappt står ut och är tvungen att gömma ansiktet i kudden för att inte skratta högt så fort massösen börjar pilla på mina fötter. Det förstör lite den avslappnande effekten med det hela. 

1 kommentar:

  1. Tror vi är släkt. Fotmassage är otroligt svårt att njuta av!

    SvaraRadera