söndag 20 maj 2012

Ater pa fastlandet

Vi ar tillbaka pa torra land och jag alskade att segla! Hela trippen var sa himla harlig. Vattnet var klarblatt och miljoerna superfina. De regnskurar vi hade varje dag och den unka lukten nere i kabyssen gick att ignorera...

Jag bade dok och snorklade for forsta gangen i mitt liv och bada sakerna ska jag definitivt gora igen! sag massor av fiskar och superfina koraller. Under en av snorkelturerna hamnade jag mitt i ett stim av jattefiskar och fick en liten hjartattack men det var ju saklart ingen fara. Den logiska delen av mig vet ju att dom inte var ute efter att ata mig till lunch. Idag har jag inte snorklat men vandrat i strandkanten och da sag vi bade en stingrocka och tva bebishajar. Coolt! Och igarkvall var det en delfin vid baten. Hur haftigt?

Nu maste vi vi dra och fa i oss lite mat. Jag aterkommer med bilder!

Puss

1 kommentar:

  1. Hur coolt liv lever inte du just nu?!?!!! (om man bortser från skabbet haha) :D

    SvaraRadera