onsdag 30 maj 2012

Planerna

Beslutsangesten har slagit till igen. Jag hade tankt hanga har i Cairns och forsokt deala till mig att fa bo gratis pa nagot hostel i utbyte mot att jobba nagra timmar per dag. Det gick inte sa jattebra eftersom alla tydligen har fullt med folk. Det enda nappet jag fick var att jobba som fotomodell för Cairns mesta partyhostel för några nätters gratis boende. Det kändes inte riktigt som min grej  så darfor har jag sprungit runt hos de olika resebyraerna idag for att forsoka hitta en bra deal for att aka till vastkusten och Nya Zealand. Eventuellt kommer jag att vara kvar med Oceanien ratt mycket tidigare an planerat nu nar det inte blev nagot jobbande har sa da stannar jag nog lite i Asien pa vagen hem. Vill ju inte komma hem tidigare an absolut nodvandigt ;p Sverige kommer jag anda hinna trottna pa och jobba kan man gora nar man blir gammal ar mitt motto!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar