torsdag 31 maj 2012

WA

Nu är det bestämt och bokat. Tina och jag ska sära på oss. Känns väldigt märkligt måste jag säga. Hon har varit min vapendragare och partner in crime under ganska lång tid nu. Jag har spenderat flera dagar med att fråga runt på resebyråerna efter bra priser på resan. När jag hade spelat ut dom så mycket mot varandra att butikscheferna börjar ringa till sina chefer för att se om dom kan få till ett billigare pris känns det som att jag har fått en bra deal. Jag flyger alltså till Perth på tisdag nästa vecka. Där kommer jag hänga ett par dagar och sen bär det av på en tio dagar lång safaritur upp längs östkusten. Jag har googlat bilder och grejer nu och jag tror att det kan bli ganska awesome!! Västkusten ska vara anska annorlunda från östkusten men alla jag har pratat med säger att det är jättehäftigt så jag tror på det här. Nu ska jag bara njuta av de sista dagarna med stadigt sällskap här i Cairns.

Några bilder från helgen
Ser ni krokodilbebisen?

Mangroveträd

Mossman Gorge

1 kommentar:

  1. Bra förhandlat! :-) Häftigt att du kommer hinna se så mycket av landet. Låter härligt! Kram!

    SvaraRadera