torsdag 21 juni 2012

Auckland

Tina och jag tyckte att det var lite dåligt med manligt ögongodis på östkusten och nu har jag kommit på anledningen till det. Alla MÄN hänger antingen på västkusten eller Nya Zeeland. Just nu är det jag och fem grabbar i mitt dorm och jag känner mig lagom iakttagen så fort jag går in där. Inte blev det bättre när jag tjuvlyssnade på dom inatt när dom pratade om mig medan jag låtsades sova...

Som ni förstår är jag framme i Auckland nu. Det är skön stämning här och jag gillar det. Men det är lite ovant att vara i solen utan att vara varm. Vi har ca 13 grader idag och det är lite lite om man är van med det dubbla. Därför ska jag bege mig ut på stan nu och investera i en tjockare tröja och varmare skor. Har en känsla av att jag kommer behöva det.

2 kommentarer:

  1. Haha det låter bra Frida ;) hoppas allt är toppen! Kramar från London

    SvaraRadera
  2. Ur secret lover26 juni 2012 kl. 14:37

    inte för att vara den som är den.... Meeeeeen, västkustare är ju skiten, har man väl hört. Men HAHA kul! låtsassovarn! Sen kan jag ju tala om för dig, lite btw sådär, att min paraply du tvingade mig köpa SUGER! S-u-g-e-r. S.U.G.E.R. Och med det sagt vill jag bara informera om att jag har ungefär lika dåligt väder. Typ femton grader och DÖDSKALLT. Ish.

    SvaraRadera