torsdag 21 juni 2012

Väldigt random inlägg

Det är inte nyttigt för mig att vara i städer. Saknaded efter snygga kläder bli alldeles för stor och plånboken alldeles för tunn. Tur att jag ska ut på vägarna igen på söndag. 
Två bra saker med Auckland som jag har observerat under dagen på stan:
  • Dom är generösa med gratis WiFi.
  • Övergångsställena visar hur många sekunder det är kvar tills det blir rött.

Det är lite som i USA med andra ord. Fast lite coolare.



Random bild på mig i Karijini. Saknar redan att kunna vara barfota


2 kommentarer:

  1. MEN VAAAA!!! ofta övergångsställena berättar hur länge man måste stå där?!?! uuhhuhuhuuuu blir överexalterad och avis (på bara en sån grej....) over here.

    SvaraRadera
  2. ägd av mig själv26 juni 2012 kl. 14:30

    ELLER berättade sekundvisarn hur länge man har på sig att gå över? (EXALTERAD ÄNDÅ!!)

    SvaraRadera