tisdag 19 juni 2012

Sista dagen i OZ

Det blir en snabb uppdatering idag igen. Jag skulle vilja skriva något glatt och uppiggande men just nu är jag bara sjukt irriterad på min resesäljare. Jag har ägnat hela morgonen åt att försöka boka in datumen för mitt busspass på Nya Zeeland men det bara krånglar och säljaren i fråga vägrar att svara på frågor och ringer aldrig tillbaka när hon säger att hon ska. Sjukt irriterande! När (om) det har rett upp sig ska jag i alla fall bege mig raka vägen till stranden för att försöka styra upp brännan så gott det går innan jag lämna den ständigt skinande solen i Broome för kallare breddgrader. Igår var det 2 grader varmt i Christchurch, som är en av de större städerna på Nya Zeeland. Det känns inte allt för lockande men är förhoppningsvis värt det.
Pinnacles-öknen

Tyska Linda och jag vid Little Lagoon, Monkey Mia

Karijini National Park, resans höjdpunkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar