måndag 4 juni 2012

Dripp dropp

Sen vi kom hit till cairns har det regnat i princip varje dag. Jag kollade precis prognosen och självklart ska det vara strålande sol från och med nu när jag ska åka härifrån. I Perth däremot har det varit jättebra väder men efter att jag har landat där visar prognosen bara regn och gråa moln. Åker alltså från ett regnväder till ett annat. Min gamla vanliga tur!
Men jag ska inte klaga, idag ser det ut att vara ganska soligt ute och jag vet att det är tio gånger värre hemma.
Nu är det dags för morgonpromenad!

2 kommentarer:

  1. Stockholm firade att det var maraton med den kallaste Juli dagen på 84 år 4 grader varmt var det. 2 grader kallare än julafton. Tur att jag inte har blivit så skadad att jag tänkt vara med där än.

    SvaraRadera
  2. Duuuu, det var såååå jävla bra väder efter att du åkte. Helt galet. Börjar gråta. Kanske hänkar bali i juli dude! Meeen iaf, tur för dig att du lämnade Perth när du gjorde, för det var tydligen DÖDSSTORMAR där precis efter. Huuur coolt?

    SvaraRadera