tisdag 19 juni 2012

Perth Airport

Har mellanlandat i Perth och horde precis att flyget harifran till Sydney ar en halvtimme forsenat. Hoppas att det avgar da sa att det inte blir en favorit i repris pa flygresan hit och mellanlandningen i London.

Efter drygt tre timmars vantan och telefonsamtal hit och dit imorse lyckades min reseagent fortfarande inte mejla mig den ratta biljetten. MEN hon skickade en annan som var nagra dollar dyrare an den som jag egentligen kopte sa jag har bestam mig for att jag kan ha overseende med det. Mycket generost tycker jag sjalv.

Om ni undrar vad jag har haft for mig pa min lilla tripp kan jag sammafatta lite kort nu.

Tittat pa vilda delfiner
Snorklat vid ett korallrev
Akt glasbottenbat
Kollat pa soluppgangar
Kollat pa solnedgangar
Lekt lekar i minibussen
Sett en haj
Hajkat och klattrat igenom Karijini National Park(!!!!)
Suttit i minibussen i timtal
Sovit under bar himmel
Grillat
Simmat med valhajar(!!!)
Druckit ol vid lagerelden

Och massa mer saklart men det dar var nagra av hojdpunkterna. Har ni tur kommer det bilder senare.

1 kommentar: