fredag 8 juni 2012

Planen

Nu har jag styrt upp mitt liv lite sa att jag i alla fall vet i vilket land jag ska befinna mig de narmaste veckorna. Imorn aker jag harifran upp mot Broome med foretaget Aussie Wanderer. Efter tva dagar i Broome flyger jag till Auckland i Nya Zeeland den nittonde. Efter det kommer jag spendera ca. fem veckor med att utforska Nya Zeeland. Sen ska jag nog jobba lite pa brannan i sydostasien innan jag far hem igen lagom till terminsstarten. Sounds like a plan?

En observation angaende Perth ar for ovrigt att trafiken har ar kaos. Vid de flesta overgansstallena finns det en knapp for gaende att trycka pa precis som vanligt. Men sen finns det inget trafikljus som talar om nar man ska ga. Vad ar poangen med det? Dessutom gar det flera stycken freeways igenom stadskarnan vilket inte direkt bidrar till den mysiga stamningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar