onsdag 6 juni 2012

Perth

Jag ar i Perth och jag har precis insett att jag inte har en enda van inom 400 mils radie. Det ar en marklig kansla men det ska nog styra upp sig. Har lite separationsangest fran Tina dock. Vi har ju gjort ALLT tillsammans i tva manader sa det ar val inte sa konstigt??

Hostlet vi bodde pa i Cairns bjod pa gratis middag varje kvall. Maten brukar inte vara nagon kulinarisk hojdpunk men sista kvallen jag var dar bjod dom pa flaskkotlett och pommes frites. Himla gott tyckte jag och at tva stora portioner. Det straffades sig sen. Jag tror att min mage fick en kott-shock efter tva manader med nastan enbart vegetarisk kost sa igar var jag dalig i magen hela dagen. Inte sa festl;igt att behova springa pa flygplanstoaletten en gang i halvtimmen... Men det som inte dodar hardar. Efter lite strul med hostel och anslutningsbussan kom jag i alla fall fram till slut. Vid det laget var jag nastan slut som manniska och kan bara konstatera att mitt ensamresande inte har fatt den basta av starter.

Kunde inte heller skuta tanka pa att jag egentligen helst hade velat vara hemma igar eftersom det var min favoritlillebrors studentdag. Tusen grattiskramar till dig. Hoppas att dagen var perfekt! Skickar lite mental karlek over internet istallet for att narvara pa plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar