lördag 30 juni 2012

Skydive

Pa ett hostel i Taupo hoppar det omkring en blond, lockig svenska som fnittrar konstant. Anledningen? Jag har hoppat fallskarm idag! Adrenalinet fran igar kombinerat med en minst lika stor dos i dag gor mig mer an en aning exalterad over livet. Jag slangde mig ut fran ett flygplan pa 12000 fots hojd, foll fritt i 40 sekunder och dalade sedan fridfullt ner mot marken i ytterligare fem minuter. Definitivt en av de battre sakerna jag har gjort i mitt liv!!
Har bara 20 minuters internet sa det blir ingen narmare beskrivning an sa. Ville mest bekrafta att jag fortfarande lever :)

3 kommentarer:

  1. Oj, vad häftiga saker du gör! Härligt!

    Tips på bra översättningssida: http://tyda.se/search?form=1&w=Limestone&w_lang=&x=0&y=0

    Kram!

    SvaraRadera
  2. ÅÅHHH! Låter som du har det GRYMT bra!!! Hoppas allt fortsätter vara lika toppen!
    Puss!

    SvaraRadera