onsdag 29 oktober 2014

Dykbilder och mer salsa

Har lärt mig massor idag också. Både spanska och salsa. Fick en ny lärare på salsan. Den nya fokuserar mer på att jag ska lära mig följa ordentligt än att jag ska kunna namnen på massa långa krångliga turer. Ännu bättre med andra ord! Dansade tills fotsulorna ömmade. Imorgon är det dags igen. Hade visst med uppdämd dansabstinens inom mig än vad jag själv visste om.

I brist på bilder från mitt nya studentliv lägger jag upp några som dive mastern tog vid dyket vid Gordon Rocks.
Kamouflerad sting ray

Har aldrig sett så fina färger på sjöstjärnor förut

Sköldpaddor fanns det i massvis

Sjöborre

Känner knappt igen mig själv med all utrustning men tror att det här är jag

Fisk fanns det såklart också massvis av

Moray eel

Dom ser så otroligt graciösa ut när dom simmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar