måndag 29 juli 2013

Banda Aceh airport

Har precis smällt i mig en efterlängtad frukostmacka såhär fyra timmar efter att jag vaknat. Det finns inte många saker med resandet som jag inte gillar men det här med att inte alltid kunna få tag på mat är inget jag kommer sakna. Imorse lämnade vi Gapang långt innan restaurangen öppnat och på båten över fanns såklart ingen mat. Det var inte förr än vi kom fram hit till flygplatsen som vi hittade lite föda. Jag är ju alltid svinhungrig på morgonen så det var ingen höjdare precis! Börjar även tappa räkningen på alla de gånger som en magnum och en påse chips har varit den enda lunch son gått att få tag på. Det är inte precis nån hälsoresa det här!

Nu sitter vi hursomhelst på flygplatsen och väntar på flyget mot Kuala Lumpur. Om allt går som det ska byter vi flyg där och landar återigen i Bangkok ikväll. Har inte saknat den stan och ser inte precis fram emot de två dygn jag ska spendera där men det är väl bara att bita ihop. På onsdag kväll är det dags att flyga igen. Då är det Bangalore i Indien som är slutdestinationen. 

1 kommentar:

  1. Åh spännande! :) du får försöka se Bangkok ur ett annat perspektiv tror jag :) pussokram hoppas Indien blir toppen!!

    SvaraRadera