onsdag 17 juli 2013

Den perfekta brännan

Vill bara säga att jag är och kommer för alltid att vara extremt avundsjuk på alla som har turen att vara födda i Indonesien. Dom har ett fantastiskt vackert land och verkar kollektivt vara väldigt glada i sina liv. Dessutom har dom begåvats med den perfekta hudfärgen och får så extremt söta barn att ni anar inte. 
Jag ligger just nu på stranden i ett fåfängt försök att hjämna ut min extremt skarpa shortsbränna och allmänt osymetriska hudton. Då och då går det dock förbi någon av dessa perfekt solbrända  människor och jag undrar varför jag ens anstränger mig. Tror att det är dags att gå och käka lite mellis iställe!

1 kommentar:

  1. Kikade in för lite inspo, vad skönt o bra ni verkar ha det!! :) verkligen sugen på att ta dykcert! Många kramar

    SvaraRadera