måndag 29 juli 2013

Sjukling

22/7 kl. 16.15

Det verkar inte bättre än att jag har utvecklat nån typ av allergi mot djungler. Förra gången jag vistades i en djungel lyckades jag som bekant komma lite för nära golvet med mitt ansikte, med sjukhusbesök och tandvärk som följd. Den här gången bestämde sig min mage, som har skött sig perfekt under sex veckor i Asien, för att den hade fått nog. Jag fick spendera natten på toaletten och dagens djungeltur blev uppskjuten till imorn. Chefen för guidningsföretaget är som tur är världens gulligaste. Inte bara var det inga problem att boka om utan han var även in hit med lite "traditional medicine" som skulle göra underverk. Jag var väl aningens skeptisk ska erkännas men hade ju inga egna medikament att komma med så fick glatt tugga i mig hans barkbitar. Förutom det ordinerade han ingefärste. Har svårt att säga vad sin hjälpte egentligen men mår iaf aningens bättre nu så det är bara att hålla tummarna för att jag är fit for fight imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar